Förkylda..

Har inte vart speciellt mycket uppdatering här på bloggen den senaste veckan. Det beror på att både jag & Lucas låg med en jobbig förkylning hela förra veckan.. Så då var jag väldigt trött av graviditeten + en jobbig förkylning.. Blev mycket vila, film & mys när både jag & Lucas var hemma så det fanns inte så mycket att skriva om på bloggen heller. Nu är Lucas tillbaka på dagis och leker igen :) Jag är dock fortfarande förkyld, snuvig och hostig.. Men äntligen känns de som om de går åt rätt håll iaf. 


Några bilder från tisdagen förra veckan, då tog vi oss ork till att baka några muffins



Nu ska jag äta lite lunch och sen fortsätta att packa. Bara några dagar kvar tills vi flyttar nu!

Kommentarer
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och Milton.

Sv: Jag älskar vagnen. Den bästa vagnen jag någonsin haft. syskonvagnen ska jag sälja, använder den inte längre. Novalie är så stor nu så hon klarar sig med ståbräda..

2012-05-23 @ 11:15:54
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och Milton.

Sv: I det ena paketet var det kläder från tradera, och i det andra leksaker till Milton. ska ta bilder sen.

2012-05-23 @ 11:16:47
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och Milton.

Sv: Ja det är kul att förnya, speciellt när det inte kostar mig något. Okej :)

2012-05-23 @ 11:18:04
Postat av: Linda

Underbara bilder! :)

Skönt att det går åt rätt håll!

Kram

2012-05-23 @ 21:15:28
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Åh, dom där muffinsen såg goooda ut! :)

2012-05-30 @ 20:43:50
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Ellie och Gravid

Jag har en känsla av att det inte kommer bli lättare men det är ju iaf max några veckor kvar och sen är det över (försöker påminna mig om det.. haha). Så svårt som det varit att vara den mamman jag vill denna graviditet så känner jag mig ännu mer nöjd med våran tanke att det nog får räcka med 2 barn. Skönt att snart ha honom ute hos oss, han är minst sagt efterlängtad nu ;)

Hur går det för dig?

2012-06-04 @ 12:12:27
URL: http://familjendanielski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback