Stockholm 2/3

Fredagen den 2 mars åkte jag till Stockholm tillsammans med min lillasyster & våran pappa. Sara sov hos oss natten till fredag för att det skulle bli lättare när pappa skulle hämta oss kl 6 på morgonen. Johan lämnade Lucas på dagis innan han åkte till jobbet och sen hämtades Lucas på dagis vid 2 av sin mormor & Mira. Han skulle sova hos dom till lördagen. 

Iaf, vi tog bilen till stockholm. Pappa körde första biten, sen stannade vi och åt frukost. När vi körde vidare så körde jag, efter 2½ timme bytte vi så att pappa körde sista biten in i sthlm och hittade parkering. Tror vi kom dit ca 12, kollade i några affärer innan vi åt lunch. Sen gick vi runt i massa olika affärer & provade kläder. Pappa köpte mest saker, Sara köpte 2 men dyra grejer och jag köpte ingenting. Jag provade en del kläder men hittade inget som jag verkligen ville ha. Blev bara en dagstur i sthlm, vi åkte hem på eftermiddagen. Är egentligen lite väl långt att åka till sthlm från uddevalla bara över dagen, tar ju typ 5 timmar med bil en väg... Men vi fick iaf en trevlig dag tillsammans!

Några mobilbilder från dagen i sthlm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback