Lördag 3/2 - sjuk..

När pappa hade släppt av mig hemma efter att ha vart i Sthlm (som ja skrev om i förra inlägget) så blev jag plötsligt dålig.. Hade inte känt nåt alls under dagen eller i bilen hem, mer än att ja va lite småförkyld.. Men de hade tydligen blivit värre när vi va i sthlm.. Satte mig i soffan hemma och helt plötsligt började hela rummet att snurra och jag var helt slut.. Frös & skakade och orkade inte resa mig upp... Det var så otäckt för de kom så plötsligt från att ha vart pigg till att inte kunna resa sig.. Ringde Johan, han va ute med några kompisar, han frågade om han skulle komma hem. Men klockan va bara strax efter 10 på kvällen så de kändes dumt om han skulle behöva gå hem redan.. 

Jag orkade iaf tillslut ta mig upp ur soffan, tvätta bort sminket och ta mig till sängen där jag stensomnade... På lördagen när jag vaknade så mådde ja inte alls bra, frös, skakade, hade ont i huvudet och hostade... Johan fixade iordning lite frukost till oss men jag orkade inte äta nåt.. Jag skulle egentligen ha hämtat Lucas på morgonen men det fick Johan göra. Jag orkade bara ligga i soffan, orkade knappt se på tv.. 

Lucas & Johan kom hem och så myste Lucas lite i soffan med mig innan han skulle sova på förmiddagen. Efter att Lucas hade sovit och han & Johan hade ätit lunch så gick dom ut på en promenad tillsammans med mamma, Emma, Mira, mormor & morfar. Det var riktigt härligt väder ute så det var skönt att Lucas fick komma ut iaf även om jag bara orkade ligga på soffan... 


Johan & Emma tog lite bilder under promenaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback