Torp

Idag 13.20 så tog jag & Lucas bussen till Uddevalla, till torp köpcentrum. Mamma, Mira & Sara mötte upp oss där, vi började med en fika. Sen kollade vi i affärer. Hittade ett par fina byxor & en tröja till Lucas på Lindex rea, 100 kr för byxorna & 75 kr för tröjan. Lucas fick även ett par shorts, en t-shirt och 3 kalsonger av sin mormor. 

Jag hittade även en del grejer till mig, har fortfarande ganska mycket födelsedags pengar kvar :) Allt jag köpte till mig är från Stadium. 2 bikini överdelar, 2 badshorts & 2 tröjor. Tröjorna är likadana fast i olika färg med lappar på armbågarna, jättesköna. Nu hoppas ja bara på lite riktig sommarvärme så att man kan använda badkläderna! Annars får jag väl vänta tills vi åker till Kreta i slutet av Juli.

Johan kom och hämtade oss när han slutade jobbet. Handlade lite på Ica och även biltema innan vi åkte hem. På biltema blev de två resväskor på hjul, en kratta, sopborste, krokar till sovrummet & vattenpistol till Lucas.
När vi kom hem så grillade Johan kyckling som vi åt till potatissallad, supergod blev kycklingen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback