Ny vecka!

Nu har ja gått liiite över halva tiden. Känns skönt! Har fortfarande mycket halsbränna på kvällen när jag ska lägga mig, så fort jag lagt mig i sängen så kommer halsbrännan.. Köpte medicin för de i början av graviditeten men nu efter flytten så hittar ja inte den, så ja får se om ja orkar köpa ny eller inte.. Tröttheten blir bättre och bättre, men fortfarande tröttare än vanligt. 

Jag känner mer och mer sparkar i magen, såå mysigt! Lucas brukar lägga huvudet på magen & prata med lillebror eller säga godnatt till magen på kvällen. Han frågar ofta när vi åker iväg någonstans om bebisen är med, sötis! ♥ Vet inte riktigt hur mycket Lucas förstår, men han pratar ofta om bebisen och frågar va den gör. Han vill gärna kolla på ultraljudsbilderna och han leker mer med dockan (eller bebisen som han säger) nu för tiden. 


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Ellie och Gravid

Testa att dricka mjölk/oboy på kvällen, det har hjälpt mig endel. Mjölkprodukter över huvud taget ska tydligen vara bra mot halsbränna. Godis, choklad, läsk och frukt är det däremot inte men ibland är det inte det lättaste att stå emot ;)

Svar: Okej, ja får prova de då :) Godis äter ja inte speciellt mycket nu iaf, mår bara illa då.. Frukt däremot är gott, speciellt färsk ananas, jordgubbar & kiwi.
Sofia Welin

2012-06-28 @ 23:06:42
URL: http://www.familjendanielski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback