Ny vecka, igen!

Det går så sjukt fort just nu, jag har ju redan gått nästan exakt halva tiden. 48,6% enligt kalendern, känns ju som om de va precis ja gjorde posetivt test 1 mars.. Och igår var vi som sagt på ultraljud, underbart! Allt såg bra ut och BF datumet ändrades bara 2 dagar från min uträkning enligt sista mens. Jag hade räknat BF till 8 nov och enligt UL så är BF 6 nov! Vill dock inte behöva gå över 2 veckor denna gången också som ja gjorde med Lucas, hellre lite innan. Men vi får se när det blir. 

Just nu är de bara så härligt för ja känner rörelser inne i magen! Har gjort de ett litet tag nu, har kännt tydliga och ganska starka rörelser i kanske 1½ vecka nu men även tidigare kunde ja känna nåt litet som inte kan ha vart annat än barnet. Det är så mysigt, har längtat efter att få känna rörelser/sparkar! 

Är dock fortfarande tröttare än vanligt, trots att de står på alla sidor att man oftast är pigg nu.. Halsbrännan kommer också då och då, speciellt på kvällen när ja ska sova.. Men annars mår jag bra, och njuter av att känna rörelser från pyret! ♥



Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Ellie och Gravid

Blir lätt att minnas ditt BF då eftersom det är min födelsedag :) Härligt att du redan är halvvägs och det är ju såå himla mysigt när man börjar känna rörelserna, det blir så mycket verkligare då :) Hoppas att tröttheten snart blir bättre bara.

Såg mor din och Mira på stan idag, så stor hon har blivit! Tiden går verkligen fort.

Svar: Ja de är faktiskt skönt att halva tiden har gått, för nu känner ja ju äntligen rörelser och de är så mysigt! :) Hoppas också att tröttheten blir bättre snart, så segt att inte orka de man vill.. Ja Mira börjar bli stor nu :)
Sofia Welin

2012-06-15 @ 22:42:08
URL: http://familjendanielski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback