Västerås 3/7 - Dag 4 - Stan

Den fjärde dagen i västerås blev det en tur ner på stan. Sandra behövde en bikini eftersom vi skulle åka och bada i veckan och så ville vi kolla lite på rean. Efter en stund på stan stensomnade dom 2 stora barnen i vagnen så då kunde jag & Sandra kolla i lugn och ro på Lindex rea. Sandra hittade fina kläder till sig och båda sina barn på rean :) Jag hittade tyvärr inget fint till Lucas, men han har fått en hel del kläder innan. Men jag hittade ett fint linne till mig, dock inte på rean men jag har fortfarande födelsedags pengar kvar. Och så "råkade" det även bli lite kläder till lillebror i magen, vet att de är ett tag kvar men de fanns så mycket fint på rean och det är ju så kul att handla kläder till barnen. (kommer lägga upp bilder på det jag köpt i senare inlägg). När barnen vaknade så blev det lunch på donken.

Kan tyvärr inte lägga upp bilder på Sandras fina barn här, så det blir bara bilder på Lucas.
Alla bilder, även på Sandras barn finns däremot på min lösenordsskyddade blogg - http://aije.blogg.se/privat/ så där kan ni med lösenord gå in och kollahttp://aije.blogg.se/privat/2012/july/vasteras-37-dag-4-stan.html#commentVill ni ha lösenordet så får ni lämna en kommentar och fråga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback