Västerås 1/7 - Dag 2 - Köpcentrum

Första natten i Västerås sov Lucas länge, han brukar ju vakna tidigt mellan 6-7 hemma. Men de blev så sent kvällen innan så jag tror han vaknade vid 9. Det var riktigt skönt att sova så länge, värsta sovmorgonen för mig. Vi sov inne i Novalies rum på en gäst säng, Novalie sover hos sin mamma så eftersom hon inte sover i sitt rum så kunde vi låna hennes rum under veckan :)

När vi gjort oss iordning så satte vi barnen i vagnarna och gick till ett köpcentrum för att kolla lite. Det var en bit att gå dit men vi hade väldigt härligt väder. Vi började med att gå första våningen på Ikea och jag plockade till mig lite småsaker som ljus & filt mm (kommer bilder på allt jag köpt senare). Sen åt vi lunch på Ikeas restaurang och efter det kollade vi klart på Ikea och gick vidare i andra affärer. Jag bytte ett par badshorts som jag köpt tidigare och så handlade vi lite kläder. 

Blev en heldag på köpcentumet, vi avslutade med att handla massa mat till veckan på City gross. Lucas & Novalie satt i syskonvagn & Milton låg i enkelvagnen och båda vagnarna blev överfulla med mat, blöjor, kläder & barn så vi hade ett tungt lass med oss när vi gick tillbaka till lägenheten. Vi kom inte tillbaka försen strax efter 8 på kvällen och då gjorde vi korv med bröd till kvällsmat. 

Kan tyvärr inte lägga upp bilder på Sandras fina barn här, så det blir bara bilder på Lucas.
Alla bilder, även på Sandras barn finns däremot på min lösenordsskyddade blogg - http://aije.blogg.se/privat/ så där kan ni med lösenord gå in och kollahttp://aije.blogg.se/privat/2012/july/vaseras-17-dag-2-morgonen.html#comment & http://aije.blogg.se/privat/2012/july/vasteras-17-dag-2-kopcentrum.html#commentVill ni ha lösenordet så får ni lämna en kommentar och fråga.



Lunch på Ikea

Novalie & Lucas på vägen hem 

Kvällsmat

Godnatt vid 22.10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback