Ny vecka!

Veckorna går och går, snart är nedräkningen nere på 2-siffrigt. Nu står den på 109 dagar kvar så snart är den nere på 99. Jag har ju som sagt blivit piggare än vad jag vart tidigare i graviditeten, vilket är väldigt skönt. Jag har ju orkat vara iväg på saker i västerås och nu de sista på Kolmården, Liseberg, Universeum & kalas mm. Såna saker hade jag inte orkat lika bra tidigare i graviditeten. Men jag känner ju att jag blir väldigt trött efter att vi vart iväg så en dag. Imorse vaknade jag och det känndes inte som om jag hade sovit nåt alls fast jag hade gjort det, kroppen verkligen skrek efter vila.. Jag hade verkligen ingen ork till något alls, började gråta för ingenting. Så det var väldigt skönt att Johan var hemma så att han kunde ha koll på Lucas. För jag kände att jag behövde göra så lite ansträngande saker som möjligt, måste lyssna på kroppen och inte bara åka iväg hela dagarna. Vi hade ändå tänkt att vara hemma idag för Johan behövde måla klart det sista på huset innan vi åker till Kreta. Lucas har vart ute och lekt på gatan med sina kompisar och Johan har målat så jag har kunnat sitta inne och vila, väldigt skönt!!  

Halsbrännan kommer och går, vissa dagar slipper jag den helt och andra dagar kan jag få flera gånger... Har även vaknat ibland på natten med kramp i vaden, inte skönt! Och i stort sett varje kväll så får jag ont i ryggen.. Men förutom dom sakerna så är det väldigt bra, är skönt att vara såpass mycket piggare nu. Och lillebror sparkar väldigt mycket just nu, mysigt!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback