Lite nya saker

Ska lägga upp lite bilder på sånt jag köpt nyss, det mesta köpte jag i Västerås. Men de är lite annat också. 

TILL LUCAS:



 Lucas fick lite olika grejer när vi var i västerås. Dockan köpte jag när vi handlade mat på Citygross, Hunden & besticken köpte jag på Ikea. Byxorna köpte jag på H&M. Bilen köpte Johan till Lucas i Gränna. Delfinen fick Lucas av sin mormor på Kolmården. 

TILL LILLEBROR 


När Sandra kollade på bebiskläder till sin son så kunde inte jag låta bli att köpa lite till Lillebror i magen. I Västerås på Lindex rea köpte jag den röda pyjamasen, den gröna bodyn, blå body med stjärna, blå mjukisbyxor och en turkos kofta. 
Och innan jag åkte till Västerås så hade jag köpt en blå tjocktröja med stjärnor (på Lindex rea) och 4 dreggelscarfar med stjärnor (på kapphal). Och JA jag gillar randigt & stjärnor på kläder :P

TILL MIG





Köpte 4 ljus, 2 ljusstakar & 2 trattar på Ikea i Västerås. Servetthållaren som ser ut som en stjärna kommer också från Ikea, men den hade jag bett Sandra köpa till mig ett pra tag innan vi kom till Västerås eftersom den inte fanns på Ikea här.
Godiset köpte vi i Gränna.
Sen köpte jag även lite kläder för mina födelsedagspengar när jag va i Västerås, Ett turkost linne & Sockar från Lindex, En vit "farfars-tröja" från H&M, Ett turkos&rosa randigt linne & Rosa mjukisbyxor från Cubus och ett till randigt linne (kommer dock inte ihåg vart jag köpte de). 

PRESENT TILL BARNEN


Lucas & Lillebror i magen fick varsin stor jättefin nalle av Sandra när vi var i Västerås. Lucas valde den ljusa så den mörka ligger och väntar på lillebror. Tack!

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

stjärnor is the shit ;)

Svar: Ja :)
Sofia Welin

2012-07-16 @ 16:37:55
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Lina - Mamma till Ellie och Gravid

Vad mycket fina saker! Lite köpglad som jag är just nu så har jag längtat efter detta utlovade inlägg om shoppingen, haha :) Hade kroppen orkat mer hade jag nog varit farlig för jag vill shoppa både till ungarna, mig själv och lägenheten men som tur är orkar jag inga längre turer i affärerna :P

Svar: Tack! :) Ja de är så kul att handla nya saker. Tur vi flyttat från stan nu så blir de inte lika ofta man åker och shoppar :P
Sofia Welin

2012-07-16 @ 17:53:25
URL: http://www.familjendanielski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback