Västerås 30/6 - Dag 1 - Marknad

Den 30 juni åkte ju som sagt jag & Lucas till Västerås för att träffa min fina vän Sandra & hennes 2 barn, M & NVi har inte träffats sen oktober 2011 så det var verkligen på tiden! 

När vi kom fram till Västerås så mötte dom upp oss på stationen och så åkte vi bussen hem till deras lägenhet. Vi gjorde pannkakor till lunch när vi kom dit och sen gjorde vi oss iordning och åkte ner på stan för att gå på marknaden som dom hade i Västerås då. Vi gick runt och kollade på alla saker som dom sålde och Sandra köpte sig en keps. Sen stannade vi på ett ställe där dom hade hög musik mitt på gatan och massa folk fick dansa, Novalie & Lucas ville såklart också dansa så de gjorde dom en stund. Innan vi åkte tillbaka till lägenheten på kvällen så åkte dom 2 stora barnen någon bil-karusell. 

Blev en sen kväll för både barnen & mammorna men vi hade en väldigt mysig första dag i Västerås!

Kan tyvärr inte lägga upp bilder på Sandras fina barn här, så det blir bara bilder på Lucas.
Alla bilder, även på Sandras barn finns däremot på min lösenordsskyddade blogg - http://aije.blogg.se/privat/ så där kan ni med lösenord gå in och kolla. http://aije.blogg.se/privat/2012/july/vasteras-306-dag-1-marknad.html#commentVill ni ha lösenordet så får ni lämna en kommentar och fråga.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback