Måndagen, skolstart & snö

I måndags började skolan igen, jag har startat en ny utbildning nu. Ska gå en omvårdnadsutbildning som är ca 2½ termin lång. Så jag blir klar med den under våren 2013.

Första dagen i måndags började jag kl 9, men jag gick hemifrån tidigare för att hinna träffa Sandra i en timme innan skolan började. Det var aldeles för längesen vi träffades nu så det var riktigt skoj även om de bara ba en timme! På skolan fick vi en hel del papper och så berättade läraren om hur kursen skulle vara uppbyggd och i vilken ordning vi skulle läsa dom olika kurserna  mm.. Sen såg vi på en film också, slutade vid 2. Då gick jag hem till mina killar, Johan var hemma med Lucas under dagen eftersom han inte kan vara på dagis när han har vattenkoppor.

Under kvällen & natten kom äntligen den första snön för den här vintern som la sig här i Uddevalla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback