Kreta 2007

Som jag har skrivit här på bloggen så har ju vi bokat en resa till Kreta i juli, vi kommer vara där en vecka och Johans föräldrar kommer vara där i 3 veckor. Det ska bli så härligt, längtar!!

I september 2007, fem månader efter att jag & Johan blivit tillsammans så bokade Johan & hans familj en resa till Kreta och de bjöd med mig. Så jag fick en härlig semester tillsammans med min fina pojkvän & hans underbara familj! ♥

Just nu sitter jag och kollar igenom bilderna som jag tog under resan, bjuder på några favoriter från resan. Dock så var jag inte alls lika fotointresserad då som jag är nu och jag hade bara en liten digitalkamera. Men bilderna är fortfarande fina minnen!


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fina bilder!

2012-01-26 @ 07:38:54
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Melissas Prinsar

shit va liten johan ser ut på bilderna :P

samma som hans körkort hihi han har verkligen förändrats :D

2012-01-26 @ 09:21:39
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Carolina

Åh det var en underbar vecka!! Väldigt roligt, skulle otrooligt gärna göra om det nu när Lucas är med också:D

2012-01-26 @ 09:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback