Lördagen - lunch hos mormor & morfar & Ikea

I lördags så åkte Johan iväg tidigt på morgonen, han skulle iväg och köra bil på isen tillsammans med några kompisar. Jag & Lucas var hembjudna på lunch hos mormor & morfar, så när Lucas hade sovit så kom mina systrar Sara & Frida och Fridas kille Mårten och hämtade oss. När vi kom dit så blev vi bjudna på god mat & efterrätt! Vi stannade dock inte så länge för mormor & morfar skulle iväg på eftermiddagen. Och vi hade bestämt att åka till Ikea.

Sara ville inte med till Ikea så vi körde hem henne innan vi åkte till Göteborg. Jag hade skrivit en lista med massa saker som jag skulle köpa, hade kollat på hemsidan. Men när vi kom dit så var mycket av det jag ville ha slut.. Men en del saker fick jag med mig hem iaf. Lucas skulle öppna alla luckor och lådor som han hittade på Ikea så de tog en stund att gå runt på övervåningen :P

Tog inga bilder under dagen tyvärr.. Men här är iaf bilder på det jag köpte på Ikea.

(bilder lånade från Ikea.se)

Kommentarer
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Så mycket fina saker!

Jag gillar verkligen det där påslakansetet!

2012-02-14 @ 20:28:41
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Emma O

Men så fina saker du köpt på ikea!! Fick vårkänslor när jag såg de fina goa färgerna :) vill oxå handla nytt till hemmet!

2012-02-15 @ 10:23:41
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och lillebror i magen.

Ååh, va jag gillade tallrikarna, speciellt den görna med blommorna på.. så somriga och fina.. Det var så fint med allt rosa och gröt tillsammans, verkligen vårigt och somrigt. Sängkläderna gillade jag också, dem måste jag kolla in på måndag :P

2012-02-16 @ 12:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback