Feber, husvisning & paket

I fredags när vi vaknade hade Lucas feber sjunkit från 39 till 38 och han var väldigt pigg :) Johan åkte iväg till jobbet på morgonen. Jag & Lucas åt frukost och så gjorde jag mig iordning. Vid halv 9 kom Lucas farmor & farfar hit. Jag åkte iväg med Roland för att hämta Johan och Lucas stannade hemma med sin farmor. Vi hämtade Johan och så åkte vi iväg för att titta på en liten gård som var på visning. Gården var väl hyfsat okej men verkligen inte huset. Så efter att vi hade tittat lite snabbt så åkte vi därifrån igen, inget som jag & Johan var intresserade av.. 

Så vi lämnade Johan på jobbet igen och så körde Roland hem mig och hämtade Carina. Lucas hade haft det jättebra med sin farmor, dom hade lekt massor och sett på film. Men klockan hade hunnit bli 12 innan vi kom tillbaka så Lucas var rätt trött och somnade direkt när farmor & farfar hade åkt. Han sov i 3 timmar! Men det behövdes nog med tanke på febern.. 

Blev en lugn eftermiddag med mys framför film. När Johan kom hem åkte vi för att handla lite mat och så hämtade jag ut ett paket som kommit från Ellos. På kvällen blev de film & mat. 

Lucas nya fodrade regnställ från Ellos.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback