Skotta snö & snöbollskrig 6/12

I torsdags var Lucas ledig från dagis, så det blev en lugn mysmorgon hemma istället för att gå upp och göra sig iordning snabbt och iväg till dagis. Efter frukost, julkalendern och lite film så tog jag & Lucas på oss varma kläder och gick ut. Hade ju snöat hela onsdagen så det hade kommit rätt mycket snö, så vi skottade utanför huset. Lucas hade fått en snöskyffel i paketkalendern så han hjälpte mig. Var väldigt kallt ute så Kasper låg kvar inne i värmen och sov i vagnen, han sov när vi skulle gå ut så jag ville inte väcka honom och dra på massa kläder när vi bara skulle vara utanför. Gick in då och då för att kolla till honom och det hörs ut om han börjar skrika. Lucas tyckte att det var kul att vara ute med mig själv och vi hade lite snöbollskrig innan vi gick in. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback