24/11

Den 24/11 fick vi besök på förmiddagen av min mormor, morfar & moster :) Dom hade med sig sallader från cactuz som vi åt till lunch. Barnen fick fina presenter och så fikade vi. När dom hade åkt hem så kom min pappa, barnen hade somnat då så han lämnade bara presenter till barnen innan han åkte igen. Han skulle hämta sin släpkärra som stod här. På kvällen kom Emma, Tc, barnens faster Carro & Sebbe hit en sväng. Barnen fick fina presenter av dom också :)


Lucas fick en stor traktor av sin morfar

T-shirt till Lucas & mjuka kuber till Kasper från min moster


Kläder till Kasper & traktorer till Lucas från min mormor & morfar

Mössa till Lucas & body till Kasper från Carro & Sebbe




Kommentarer
Postat av: Sara

Härliga bilder =) Mysigt med massa besök =)

2012-12-04 @ 10:53:34
URL: http://glamina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback