Lördagen 18/8

I lördags åkte vi hem till Lucas morfar & moster Frida på förmiddagen. Vi började med att fika där tillsammans. Sen gick Johan & pappa/morfar ner till bilarna, för Johan skulle kolla vad det var för fel på Fridas bil. Lucas & Frida följde med ner och kollade på tågen som åkte förbi. Efter att Johan kollat på bilen så gick vi ner till stan, där bjöd pappa/morfar på lunch på restaurangen "Kerstin på torget". 

Sen körde Johan hem mig & Lucas till mamma/mormor, sen åkte han ut till torp för att köpa lite grejer och åkte sen vidare till Ed för att hjälpa en kompis med en bil. Jag & Lucas var hos mamma & Emma under eftermiddagen och sen sov vi där. Lucas lekte med Mira under eftermiddagen och på kvällen gjorde vi pizza. 


Instagram bilder - Lucas & moster Frida kollar på tåg, Lucas på restaurangen, Frida & Pappa på restaurangen, min mat


På väg från restaurangen


Instagram bilder från kvällen - Lucas gör sin pizza, Lucas & min pizza före ugnen, Trött liten kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback