Kräftkalas med grannarna

I lördags efter att vi kommit hem från Överby så började vi göra iordning inför kvällen. Partytältet sattes upp i våran trädgård och så dukade vi. Strax efter 6 tror jag vi satte oss och började äta kräftor. Det var vi, Melissa, Marcus & barnen, Fidde & Emelie, Johans bror och 2 av Fiddes kompisar. Barnen åt korv med bröd istället och orkade bara va med en liten stund vid bordet. Eftersom det blir så jäkla kladdigt när man äter kräftor & räkor så blev det bara några bilder i början när vi åt. Resten av kvällen natten blev det hög musik, dans, prat & massa skratt. Jag fick så ont i ryggen en stund efter att vi ätit så jag var inne med Lucas en stund under kvällen innan han somnade vid 11. Och sen gick jag ut till dom andra igen och var med fram till 1 på natten, dom andra gick in vid 3. Lite trist att jag fick så ont i ryggen & foglossning och var tvungen att vila en stund, men det var en väldigt trevlig & rolig kväll/natt ändå! 

Här kommer dom få bilderna som jag tog. Vet att Melissa tog fler bilder under kvällen/natten så de ska bli kul att se dom sen! 



Lånar några bilder som Melissa tog under kvällen. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback