En dag vid sjön

I söndags så var alla trötta och sega efter kräftskivan. Lucas & Vincent sprang runt på gatan och lekte. Jag, Johan, Fidde & Emelie satte oss i solen hos Melissa & Marcus. Var såå varmt ute, riktigt sommarväder. Så vi bestämde ganska snabbt att vi skulle åka iväg och bada. Packade ihop lite fika & badkläder snabbt och så åkte vi iväg till en sjö. Det var jag, Johan Lucas, Marcus, Vincent, Fidde & Emelie och deras hund Zera. Köpte med hamburgare på vägen som vi åt vid sjön till lunch. 

Vi har ju vant oss vid värmen i Kreta när man ska bada, men för att va i sverige efter en ganska kall sommar så var det ändå såpass varmt i vattnet att de gick att bada. Det var lite kallt när man gick i men när man väl doppat sig så var det rätt okej. Jag badade en liten stund och sen gick jag upp och satte mig i solen. Johan, Marcus & Fidde låg i vattnet riktigt länge. Vincent och Lucas lekte mest i strandkanten, men Lucas har blivit så tuff i vattnet och han gick gärna ut lite djupare i vattnet. Han vågade gå ut så att han precis nådde botten även utan armringarna på, en riktig liten fisk i vattnet är han! 

Tog en hel del bilder, blev några timmar vid sjön. Bilderna med stjärna i hörnet är från vattenkameran och resten från systemkameran. 




Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ Tävling Pågår!

härliga bilder!

Svar: Ja det var riktigt härligt där :) Synd att du & Linus inte följde med.
Sofia Welin

2012-08-15 @ 14:30:10
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Lina - Mamma till Ellie och Devin

Fina bilder, det ser riktigt härligt ut :)

Svar: Tack :) Ja det var härligt :)
Sofia Welin

2012-08-15 @ 23:29:11
URL: http://www.familjendanielski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback