Barnvagn

Nu har vi köpt barnvagn till lillebror. Köpte en begagnad Brio vagn för 1000 kr. Eftersom vi bara använde kombi-vagnen till Lucas i ca 8 månader så tyckte vi att det kändes onödigt att lägga 5-8000 på en ny kombi-vagn nu. Vi köpte ju våran gröna Emmaljunga scooter redan i början av mars 2010, då var Lucas inte ens 8 månader. Då använde vi ju bara den vagnen från och med då, och gör det fortfarande. En väldigt bra vagn! 

Så nu till lillebror har jag kollat efter fina vagner på blocket. Är rätt kräsen så jag har letat ett tag. Vill ju att den ska hålla bra & vara fin i skicket, vara skön att köra och fin färg mm. Efter att ha tyckt så mycket om våran gröna vagn så ville jag inte köpa en svart vagn, ville ha en fin färg. Så hittade jag denna Brio vagnen och färgen var superfin på den. Den är skön att köra så jag hoppas att vi & lillebror blir nöjda med den sen! Fick med en svart sitt-del till vagnen, men vi kommer ju antagligen göra som med Lucas. Att bara använda kombi-vagnen tills Lillebror blir tillräckligt stor för att sitta upp i vagnen och sen byta till en smidigare vagn. 


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

den är verkligen super fin!
älskar färgen :)

Svar: Tack :) Ja de var färgen som gjorde att vi köpte den :)
Sofia Welin

2012-08-21 @ 13:15:43
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback