Tillbaka!

Hej! Jag vet inte hur många som är kvar och läser. Men till er som är kvar, så vill ja först säga förlåt för ett så långt uppehåll här på bloggen! Det har gått en månad sen jag uppdaretade sist, och det var inte riktigt meningen. En dag blev till en vecka, som blev till 2 veckor och helt plötsligt så hade det gått en månad... Jag har en anledning till varför bloggen hamnat så mycket åt sidan, men innan jag skriver om de här så kommer jag lägga upp bilder från månaden som gått. Sånt som jag vill ha på bloggen för att kunna gå tillbaka och se dom bilderna senare.

Jag hoppas att min oplanerade bogg-paus (igen) inte har skrämt iväg alla mina fina läsare! Jag har som sagt en, eller egentligen två anledningar till uppehållet. Ni får vara lite nyfikna en stund till medans jag lägger upp lite bilder från dagarna som gått.


Två bilder på min tokunge, sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback