Moster Sara sover över

I onsdags kväll följde min lillasyster Sara med oss hem, hon skulle passa Lucas en stund på torsdagen medans jag hade körlektion så hon skulle sova över hos oss :) Vi köpte med rostbiff & potatissallad hem och när Lucas somnat så såg åt vi de och såg på Criminal minds hela kvällen.

På torsdagen blev det en tidig morgon, för Sara iaf, jag är ju van vid att vakna vid halv 7. Men när Sara är hemma så sover hon till 12 :P Vi åt iaf frukost och så lekte Lucas med moster Sara :) Vid halv 11 hade jag körlektion och när jag kom hem igen så somnade Lucas och jag & Sara såg på en film. När Lucas vaknat så stekte jag pannkakor till lunch och sen gick vi ut en sväng :)


Lucas ska vara där Sara är, kollar på när moster plattar håret


Vi tänkte mata fåglarna, men där det alltid brukar va många fåglar var det inga idag..

Lucas & Sara kastade bröd iaf, säkert någon fågel som hittar det sen


Uppe i luften flög det några fåglar, men ingen såg att vi kastade bröd så Lucas klättrade lite istället




Sen gick vi till lekplatsen en sväng, men där va det mest Sara som lekte :P haha nedå Lucas lekte allt också men ja tog inte så många kort där

Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

måste säga att Lucas har en himla fin pyjamas på sig ;)

2011-09-30 @ 10:53:26
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Emma Viklund

Vilka fina bilder!!! :)

2011-09-30 @ 22:49:34
URL: http://EMMASHJARTAN.SE
Postat av: Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

Fina bilder :)

2011-10-03 @ 22:53:53
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback