Leklandet

I fredags skrev jag ju att jag såg fram emot helgen trots att vi inte hade något planerat. Det blev ändrat ganska snabbt kan jag säga, lördag förmiddag blev ganska lugn hemma. Men sen fick jag ett sms av Melissa, hon frågade om vi ville följa med till leklandet. Och det ville vi ju såklart, alltid kul att träffa Melissa & hennes familj!

Så efter att Lucas sovit och vi ätit lite lunch så gjorde vi oss iordning och tog bilen till leklandet. Där mötte vi upp Melissa,Marcus,Vincent&Linus :) Lucas & Vincent blev helt vilda när dom såg att vi var på leklandet och det var full fart från början till slut! Linus är ju fortfarande för liten för att kunna vara med och leka på leklandet, så vi föräldrar turades om att springa efter vildningarna och att sitta nere med Linus.

Vi var där i 2 timmar ungefär och i mitten fick vi barnen att sitta still en liiten stund för att fika. Lyckades även få dom att stanna till lite då och då för vätskepåfyllning, vilket behövdes för både stora och små! Efter leklandet tog vi en sväng till överby, det var bara en halvtimme kvar tills dom skulle stänga men jag & Melissa lyckades hinna med lite shopping iaf. Melissa köpte två par byxor och jag köpte 1 par jeans på Vero moda och så köpte jag en tröja på Gina :) Vi avslutade med mat på Max, och det blev en väldigt bra lördag!!

Här kommer en bildbomb från leklandet




Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

tack för en underbart rolig dag :) vi får hitta på nått snart igen :)

2011-09-26 @ 12:16:23
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Malin Lindgren

Ser roligt ut i bollhavet :p

2011-09-26 @ 13:55:21
Postat av: Emma Viklund

Vad är det för kamera du har? Tycker du får till så otroligt fina bilder med bra ljus... :)

2011-09-26 @ 14:47:38
URL: http://EMMASHJARTAN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback