Söndagen

Som vanligt ligger jag lite efter med uppdateringen här på bloggen.. Nu kommer lite uppdatering från söndagen.

På förmiddagen träffade jag tjejen som jag är kontaktperson till, vi gick ut till torp och kollade i affärer, blev även en fika :) Vi var på torp i 3 timmar ungefär och när vi kem hem till henne igen och jag skulle gå till bussen så såg jag på klockan att den precis hade gått och eftersom det var söndag så skulle nästa inte gå försen en timme senare. Så jag gick hem till mormor och morfar som bor där i närheten istället :) Dom höll på att laga mat och frågade om jag också ville ha, så jag ringde Johan och sa att han & Lucas kunde komma ut till mormor och morfar och äta mat.

Så dom kom också dit och det gjorde även min morbror :) Vi åt god mat tillsammans och Lucas lekte på gräsmattan. Blev även lite lek på lekplatsen som ligger 10 meter från huset! Här kommer lite bilder från dagen :)


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vad många fina bilder :)

2011-09-07 @ 16:00:23
URL: http://emmashjartan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback