Söndag & Måndag

Äntligen kan ja slänga mig i soffan och vila. Har vart i skolan mellan 9 och 15.15 idag, sen hämtade jag en trött kille på dagis. När vi kom hem så ville Lucas se på filmen Bilar så medans han gjorde det så började jag städa. Sen kom Johan hem och hjälpte till med städningen. Nu är vi nästan klara, jag ska bara dammsuga här nere också men det gör jag imorn till morgonen. Nu ska vi äta och se på film!

Här kommer några bilder från söndag morgon, vi gick upp kl 8 och kl 9 var vi uppe på I17. Därifrån gick vi tipspromenaden tillsammans med mamma, Emma & Mira :) Tror det tog dryg 1½ timme att gå, väldigt skön morgonpromenad. Johan hade 6 bingo brickor och jag och Lucas delade på 6 bingobrickor, Johan fick bingo på en av dom och det fick jag & Lucas också. Lucas valde såklart en liten bil bland vinsterna och jag tog en choklad.


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

jävla hurtbullar :P

va är de för tips promenad? super mys ju

2011-09-26 @ 19:49:59
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Emma Viklund

Sv: Hade väl för mig jag med att du hade D5000 (lika som mig), men våra bilder ser helt olika ut haha :) Vad använder du för inställningar? Samma inne, som ute eller varierar du? Jag kör på A (med en viss inställning) då det är för mörkt för att fota utan blixt, annars fotar jag helst utan blixt och ibland med M-inställningen då man kan bestämma ljuset där m.m, men svårt att fota rörliga bilder med den inställningen :p

2011-09-26 @ 23:05:49
URL: http://EMMASHJARTAN.SE
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Åh vilka härliga bilder (även dem i inlägget under)

Ni ser verkligen ut att ha haft en toppenhelg!

Kul med tipspromenad! Det var länge sedan.

Kramar!

2011-09-27 @ 11:56:20
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback