Fredag eftermiddag

I fredags var ju Lucas piggare igen, så efter att Lucas sovit lite på förmiddagen så gick vi ut en sväng. Jag kände att vi behövde lite frisk luft. Blev lunch på donken, sen kollade vi lite snabbt på Lindex och Åhlens också. Jag köpte ju en höst jacka till Lucas på ullared, men när jag kom hem och provade den på Lucas så var den aldeles för stor tyvärr. Så vi får spara den och se om han kanske kan ha den i början av nästa år istället. Därför behövde han en ny höst/vinterjacka. Men jag hittade ingen som jag tyckte om på varken Lindex eller Åhlens.

Så istället tog vi bussen till torp för att kolla i fler affärer där. Ringde mormor när vi satt på bussen och frågade om hon ville följa med till torp, roligare med sällskap! Vi började med att fika för mormor var kaffesugen och Lucas tackade inte nej till en kaka :P Sen kollade vi efter jackor till Lucas, hittade två stycken fina på kapphal men jag ville kolla på H&M också innan jag bestämde mig. Där hittade vi också 2 fina jackor, så jag valde en av dom. Så Lucas fick den av min mormor :)




Jag hittade lite kläder till mig också, fick ett par snygga tights från Vero Moda av mormor och så hittade jag en tröja på Gina som jag tyckte om. Köpte den dock inte då, men jag köpte den på lördagen istället :) Sen kom Johan och hämtade oss, vi handlade lite mat och så åkte vi hem och gjorde pizza som vi åt och såg på Criminal minds.

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Fin jacka :)

2011-09-25 @ 12:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback