Fortfarande förkyld...

Blev inte så mycket bloggat igår, hade ingen ork för det.. Jag är fortfarande jätteförkyld.. Så jag är hemma från skolan idag också, har inte tid att vara sjuk nu egentligen men vad ska man göra?! Gårdagen spenderades mest i soffan, på förmiddagen fram till halv 11 så kollade jag & Lucas på film. Vi såg på "Hotell gyllene knorren" den filmen som kom efter förra årets julkalender. Sen vid halv 11 så lämnade jag Lucas på dagis för att han skulle få leka med sina kompisar en stund istället för att ha tråkigt hemma hela dagen när jag är sjuk. När jag kom hem igen så bäddade jag ner mig i soffan och kollade på "Sjunde himlen". Sen hämtade jag Lucas igen vid halv 4, när jag kom till dagis så sprang Lucas runt på golvet i en cirkel tillsammans med en kille till och två tjejer :) Dom sprang runt i fullfart och låtsades ramla, Lucas tyckte att det var jätterkoligt :P

Resten av eftermiddagen vilade jag i soffan, städade lite när Johan kom hem. Eller Johan städade lägenheten och jag hjälpte till lite med att vika tvätt. Sen såg vi på den nya Irene Huss filmen - En man med litet ansikte.


Bilder från i söndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback