Förkyld...

Nu är det min tur att vara förkyld, jätteförkyld.. Förra veckan va jag hemma med Lucas för att han var förkyld och nu när han är frisk så har jag blivit förkyld.. Jag har ju egentligen inte tid att vara hemma från skolan mer eftersom jag va hemma med Lucas förra veckan, men jag har ingen ork till någonting. Så jag ska vara hemma och vila idag när jag "bara" har en lektion. Så orkar jag förhoppningsvis gå imorn när jag har 2 lektioner. Lucas ska få gå till dagis en liten stund sen vid halv 11 så att han får leka ute en stund, äta lunch och sova och så hämtar jag honom när han vaknar. Då får han iaf roligare än att sitta här hemma med mig hela dagen.

Ne nu ska jag gå ner och mysa med Lucas som sitter och kollar på bompa en stund innan vi ska cykla till dagis. Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

krya på dig! vi får höras av om fredagen då om du kanske frtf är sjuk..vill inte ha några baciller :p dom får du behålla för dig själv ;)

2011-09-06 @ 09:27:46
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback