Film mys hela dagen

Denna dagen har spenderats i soffan, jag & Lucas har myst och sett på filmer. Idag blev det lite blandat och inte bara Astrid Lindgren filmer, vi har sett på Björnbröder 1&2, Karlsson på taket, en liten bit av Bambi & Saltkråkan. Mycket film blir det när liten är sjuk..

Blev dock inget besök hos läkaren idag.. När dom väl ringde upp från vårdcentralen så sa dom bara att dom inte ville boka någon tid utan att vi bara skulle ge honom alvedon och nässpray. Visst att det kanske hjälper, men jag hade velat veta säkert om det är öroninflamation han har eller inte även om han får någon annan medicin eller inte.. Hade speciellt velat kolla eftersom han va så yr på morgonen, han har aldrig vart så förut och det var faktiskt lite läskigt när han inte orkade stå upp för att han var yr..

Som tur är har han iaf vart lite bättre under dagen, men långt ifrån bra.. I vanliga fall är han ju pigg och glad och leker hela dagarna, idag har han som sagt bara sett på film och vilat. Dessutom sov han i nästan 4 timmar mitt på dagen, han som annars bara brukar sova 1-2 timmar om dagen..

Nu ska jag gå och lägga mig bredvid min lilla älskling! Är väldigt trött nu, man blir sliten av att sova dåligt om nätterna och nu har Lucas vaknat flera gånger och vart ledsen två nätter i rad.. Så inatt hoppas jag att alla får sova. Godnatt!


Min fina älskling, man ser i ögonen att han inte mår bra..
Ninis och nappen har vart med överallt idag ♥

Kommentarer
Postat av: Nora

Men lilla hjärtat då! =(

Hoppas han blir kry snart!! <3

2011-09-23 @ 07:07:12
URL: http://noraakare.blogspot.com
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Stackars liten. Så typiskt VC att man inte får komma dit. Man måste verkligen bli förbannad för att få träffa en läkare. Det är ju ett sjukt system vi lever i.

Hoppas att det inte är någon fara med honom nu.

Kramar!

2011-09-23 @ 22:19:34
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Sandra & NOvalie

<3 så söt liten kanin han har.

2011-09-25 @ 21:03:38
Postat av: Emma Viklund

Goooospojke, vad gullig han är! :) Men usch, hoppas han mår bättre nu? Vilken söt gossekanin!

2011-09-26 @ 23:08:24
URL: http://EMMASHJARTAN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback