Barnvakt

I fredags så skulle ju jag vara barnvakt till min lillasyster Mira en stund, så efter att jag hämtat Lucas på dagis så gick vi och hämtade Mira :) Jag hade inte med mig Lucas vagn för jag tänkte att det skulle bli jobbigt att köra två vagnar hem och vi bor ju inte speciellt långt från mamma & Emma så om vi gick i Lucas tempo så skulle han orka gå själv tänkte jag. Och det gjorde han, större delen av vägen, han va så duktig! Han plockade lite sten på vägen och så hjälpte han mig att köra Miras vagn, men sista biten orkade han inte så då fick han sitta bakom Mira i vagnen. Dom va så nöjda båda två :)


Sötaste ♥
(dålig kvalite på bilderna pga att dom är tagna med mobilen)

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Gullungar!

2011-09-18 @ 11:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback