Onsdagen

Nu ska jag strax gå och lägga mig i soffan & kolla på Criminal minds tillsammans med Johan. Ska bara lägga upp en inlägg om dagen lite snabbt först :) Idag skulle jag ha lektion på eftermiddagen, företagsekonomi. Så eftersom Johan va på jobbet och jag ville att Lucas skulle få vara hemma en dag till pga hostan så kom min mormor in till stan för att passa Lucas :) Innan jag åkte iväg till skolan så bjöd mormor på lunch, vi åt på restaurangen på museet. Sen tog jag bussen upp till skolan och gammelmormor & Lucar gick iväg till lekplatsen en sväng.

När jag kom hem igen vid halv 5 så var Lucas & mormor där, dom satt och pysslade vid köksbordet. Lucas limmade massa små pappersbitar på ett större papper :) Johan kom hem strax efter och så slängde jag ihop en kladdkaka, så fikade vi på smörgåsar och kladdkaka innan Johan körde hem mormor. Medans Johan körde mormor så slängde jag Lucas i badet för han va smutsig!!


Lucas plaskade & skvätte så det var blött i hela badrummet när han va klar!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Härliba badbilder, lyser glädje och bus i Lucas ögon :)



Sv: tack så mycket :)

2011-10-21 @ 08:21:45
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback