Mys söndag!

Igår, söndag, så gick vi tipspromenaden tillsammans med mamma, Emma, Mira, mormor, morfar & min moster. Denna söndagen så var tipspromenaden lagd på en väldigt fin promenadväg, så det var roligt att ta kort. Dock var det väldigt mycket jobbiga uppförsbackar längs vägen, men det är ju bra träning iaf. Vi fick 2 bingo denna gången också, så Lucas fick en liten bil igen och så tog vi choklad för andra vinsten.

När vi kom hem igen så somnade Lucas direkt, eftersom promenaden är på förmiddagen så blir det lite senare vila för Lucas. Medans han sov så spelade Johan bilspel på ps3 och jag körde en stund på träningscykeln. Vi såg även ett avsnitt av Criminal minds innan Lucas vaknade igen. När han vaknade så blev det massa bus, hela eftermiddagen lekte vi tillsammans här hemma :) Blev en sen middag innan Lucas somnade för kvällen och jag & Johan såg ytterligare 2 avsnitt av serien.

Några bilder från promenaden


Kommentarer
Postat av: ★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova ★

fina bilder.

2011-10-24 @ 11:34:15
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Sara - Nybliven 3 barns mamma

Mysigt med tipspromenad =)

Grattis till vinsterna!

2011-10-24 @ 12:55:29
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilka fina bilder! Borde kanske testa det där med tipspromenad någon gång, Ellie har gått med farmor men vi andra har aldrig varit med. Gick alltid sånt när jag var liten :)

2011-10-31 @ 15:25:30
URL: http://www.adperpetuum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback