Måndag-tisdag

Usch vad tråkigt, har nästan inte tagit några bilder alls dom senaste dagarna.. Jag som brukar ha massa bilder varje dag. Men det har inte hänt något speciellt dom senaste dagarna, så jag antar att de beror på det. Lucas har vart väldigt förkyld sen i torsdags, så måndag & tisdag va Johan hemma från jobbet med Lucas. Han har ju ingen feber, men han har snuva och en jobbig hosta som gör att han inte orkar leka som vanligt och jag tycker att barn ska vara såpas pigga att dom orkar leka när dom är på dagis!

Jag har iaf vart i skolan hela veckan, men jag har ju bara nån lektion per dag så resten av dagarna har jag vart hemma och myst med mina killar ♥ Det har blivit en hel del film som det brukar bli när någon är sjuk. Sen har jag även passat på att städa lite i lägenheten och så har vi fyllt på kyl & frys. Så mycket roligare än så har det inte vart denna veckan, troligtvis därför jag har "glömt" både kamera och blogg.


För att hitta på lite roliga saker så har vi bakat en del, har blivit sockerkaka i helgen, muffins förra veckan och i måndags så gjorde jag & Lucas chokladbollar :)

Lucas tyckte dock inte om att man behövde bli kladdig när man gjorde chokladbollar, han ska ju helst använda visp :P Det enda han kunde göra va att pilla åt sig lite att smaka på medans jag blandade ihop allt. När jag stod där och blandade med händerna så sa Lucas "Inte gegga så mamma".

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

vilken härligt glad bild :)

2011-10-20 @ 12:05:06
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback