Julmarknad

På lördagen fick jag & Johan sovmorgon eftersom Lucas va hos sin farmor & farfar. När vi vaknade så åt vi frukost i soffan och kollade på ett avsnitt av Criminal minds innan vi gjorde oss iordning och åkte till Ed. När vi kom fram så blev det massa pussar & kramar på våran lilla skrutt, som hade haft det väldigt bra hos farmor & farfar! :) Han hade även vart och hälsat på faster Carro och fikat där, så han va nöjd.

Efter att vi hade fikat lite tillsammans så gick Johan ut tillsammans med sin pappa & lillebror. Dom skulle stycka älgen som dom skjutit. Så jag, Lucas & hans farmor åkte till Baldersnäs där det var julmarknad. Vi gick runt och kollade på alla fina hantverk som dom sålde där, fanns väldigt mycket fina saker som jag hade velat ha men det var väldigt dyrt också så jag köpte bara ett par små saker. Men det var väldigt mysigt och fint där, även om det var lite väl tidigt med julmarknad kanske.


Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Håller med om att det var lite tidigt med julmarknad, jag vill ha snö när det är julmarknad.. Men mysigt ändå :)

2011-10-18 @ 07:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback