Helgen

FREDAG

Jaja, jag ligger efter med uppdateringarna på bloggen som vanligt.. Men nu kommer iaf uppdatering från helgen, bättre sent än aldrig kanske :P

I fredags efter skola & dagis så gick jag & Lucas hem till Emma & mira :) Sen kom mamma hem från jobbet också och även Johan kom dit när han slutat jobbet. Det blev massa lek för barnen och så gick jag & Lucas och handlade tillsammans med mamma/mormor & Mira. På kvällen blev det tacos och godis! Blev dock inga bilder under kvällen..



LÖRDAG


På lördagen så åkte Johan iväg på folkrace tillsamman med en jobbkompis, dom åkte 7 på morgonen och kom hem vid 8 på kvällen. Så jag & Lucas åkte med mamma, Emma & Mira ut till mormor och morfar. Där blev vi bjudna på lunch. Blev massa lek & bus för barnen. Kom inte hem försen vid 6 ungefär, så det blev en heldag där :)

Tog några bilder, men det är inte bästa kvalite på dom för dom är tagna med min gamla lilla sony kamera. För Johan hade med systemkameran till folkracet..


Lucas redo att åka!


Busungarna

Vi gick ut en sväng, men precis när vi kommit ut så började det regna. Så det blev inte så lång stund ute eftersom det bara va Lucas som hade regnkläder.


Så vi gick in och lekte med tågbanan istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback