.

Redan 3 oktober, månad efter måndad bara försvinner. Nu är det iaf höst och träden börjar få massa fina färger, älskar höstens alla fina färger :)

Men igår var det en sån där riktigt grå söndag. Den var varken bra eller dålig. Vi träffade iaf mamma, Emma & Mira en sväng på torp och det var trevligt. Köpte dock inget på torp, lite trist. Jag var trött och frusen och när vi kom hem så såg Lucas på cars och jag somnade bredvid honom i soffan en liten stund. Kvällen avslutades iaf på ett bra sätt trots att jag var trött. Johan gjorde årets sista grillning, så vi åt grillad kyckling med pommes & tzaziki, gott! Såg på Gustafsson 3 tr, och några avsnitt av Criminal minds.

Idag har det inte hänt speciellt mycket heller, än. Lucas är på dagis igen och jag har pluggat. Men nu ska jag strax gå och hämta skrutten på dagis och så blir det nog att vi stannar ute en liten stund och hittar på något :)


Till ett lite trist inlägg får det bli en glad bild på min lilla skrutt ♥

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Nu har jag kört igång igen så in och anmäl dig! :)

2011-10-04 @ 20:34:18
URL: http://endenise.se
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Tack för din fina kommentar!

14 dagar över tiden kan verkligen inte vara någon hit! Hoppas för min värld att jag slipper =))

Hoppas ni har en fin dag! Kramar!

2011-10-06 @ 11:49:49
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Ja det kommer det att komma :)

2011-10-06 @ 13:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback