111006

Nu var det aldeles för längesen jag skrev här på bloggen. Jag har inte lagt någon tid på den alls, men nu ska det bli bättring på det! Ska uppdatera om dom senaste dagarna, men det får bli imorn för ikväll orkar jag inte. Nu på eftermiddagen har vi städat hela lägenheten, skönt att få det gjort! Kvällen avslutades som vanligt med Criminal minds, snart slut på 2 säsongen.

Tänkte bara logga in och säga hej och godnatt, vi lever och har det bra men bloggen har hamnat lite vid sidan av. Nu ska jag gå och lägga mig hos mina 2 älsklingar och sova!

Jag har inte hunnit lägga in några nya bilder på datan och eftersom jag inte tycker om att göra inlägg utan bilder så blir det ett par gamla bilder.


Min lilla älskling för nästan exakt 2 år sen ♥

Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

de är sjukt att våra stora killar vart så små en gång i tiden =)

2011-10-07 @ 07:50:44
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Emma Viklund

Galet så söööt man får vara!!!! :D

2011-10-07 @ 08:14:35
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback