Lördagen 29/10

Nu var det aldeles för längesen jag uppdaterade här. Har haft en oplanerad bloggpaus tror jag. Jag har tänkt sätta mig vid datan några gånger och skriva, men jag har liksom aldrig orkat. Men nu ska jag komma igång och blogga igen tänkte jag! Hoppas ni som läser bloggen är kvar trots uppehållet!


I lördags kom min fina vän Sandra & hennes söta dotter Novalie hit, jag hade bokat biljetter så dom tog tåget från Västerås hit till Uddevalla. Dom åkte på morgonen och så tog det ca 4½ timme så dom var här halv 1.

Äntligen kunde vi träffas på riktigt och inte bara prata öven msn som vi har gjort sen "träffades" via bloggarna för drygt 1½ år sedan. Barnen va lite blyga för varandra i början men efter ett tag släppte det och dom lekte & hade jätteroligt tillsammans. Jag tyckte att det kändes som om vi hade känt varandra jättelänge och det kändes nästan inte som om de var första gången vi träffades på riktigt.

Vi stannade hemma och tog det bara lugnt under lördagen, lät barnen lära känna varandra och så slapp Sandra stressa mer efter tåget. Jag stekte pannkakor som vi åt till lunch och så blev det massa bus för barnen och prat för mammorna :) Så glad att dom äntligen kunde komma hit och hälsa på ♥





Hela kvällen sprang barnen runt som vilda och lekte :) På bilderna och filmen så springer dom runt bordet, de gjorde dom hur länge som helst. Jag filmade "bara" 5 minuter, men dom höll på mycket längre. Dom somnade mycket senare än vanligt, inte försen efter 10 somnade dom.

Kommentarer
Postat av: Sandra, Novalie & bebis i magen

Gud va jag saknar er när jag ser våra tokungar på filmen.. Älskade ungar <3

2011-11-05 @ 11:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback