Fredag!

Sitter just nu i skolan och har webbdesign lektion, började halv 9 och den slutar vid 11. Just precis nu har vi en liten paus och börjar strax igen.

Lucas är hemma idag, Emma & Mira kom hem till oss imorse när jag skulle iväg. Igår blev Lucas förkyld och hängig, han hade ingen feber men jag tyckte ändå att han skulle bara hemma när han var snuvig och hängig. Så jag var hemma med honom till kl 12, då var jag tvungen att gå till skolan för att göra ett prov i religion så Johan kom hem från jobbet. Idag däremot så va Johan tvungen att vara på jobbet och jag kände att jag inte ville missa webbdesignen idag för vi har en del att göra och terminen är snart slut.. Så Emma var snäll och ställde upp som barnvakt även om de va kl 8 på morgonen, så hon & Mira är hos oss nu och leker med Lucas :) Lucas va pigg idag, men väldigt snuvig. Han blev superglad när Emma & Mira kom! :)

När jag kommer hem sen så ska Lucas sova en stund, Mira ska nog också sova då så jag vet inte om Emma & Mira går hem då eller om dom stannar kvar. Det får Emma avgöra vad som är bäst för Mira. Men i eftermiddag när Johan kommit hem så ska vi iaf bjuda Emma, mamma, Mira & Frida på middag så det ska bli trevligt! :)

Hoppas ni får en bra fredag!


Jag & min myskille ♥
(bilderna är tagna på morgonen i onsdags)


Kommentarer
Postat av: Sara - Med 3 små busungar!

Lilla killen. Mina har med varit dunderförkylda. Speciellt William och Junie. Och så jag såklart.

Hoppas han kryar på sig snabbt!

2011-11-18 @ 15:58:49
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Lina

Tråkigt med sjuktider, nackdelen med hösten. Aldrig skoj att se sina små hängiga :( (även om det kan vara liiiite mysigt att få kramas lite sådär extra mycket)

2011-11-18 @ 21:18:21
URL: http://www.adperpetuum.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Så söta ni här! hoppas ni har haft en trevlig helg!



sv: vad kul att du är med och tävlar om ditt favoritsmycke! :D Hör av mig när vinnaren är presenterad! Lycka till! :)

2011-11-20 @ 19:10:32
URL: http://adaras.se
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

mysisar! :D

2011-11-20 @ 19:28:55
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback