Måndag igen..

Måndag och ny vecka igen. Jag har fortfarande väldigt ont i höften, men jag tog mig till skolan iaf. På morgonen var det webbdesign och när det var slut vid halv 12 så satt jag med religionen till kl 1. Sen tog jag mig hem igen, åt lite smörgås och grejade lite hemma. Sen vid 3 cyklade jag för att hämta Lucas på dagis.

Lucas brukar oftast vara trött efter dagis och vilja sitta i vagnen/cykelsitsen på vägen hem. Men idag ville han gå själv, vilket han förstås fick :) Han var pigg och glad och slulle undersöka allt på vägen! Den vägen som tar ca en kvart att gå i rask takt tog idag en timme att gå :P Men Lucas hade roligt och det var skönt att få frisk luft, även om det var väldigt kallt och dimmigt ute. Hade dock inte med mig kameran eftersom jag trodde att vi bara skulle cykla hem snabbt. Så jag har bara några småkassa mobilbilder..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback