Ullared

I söndags åkte jag & Johan till ullared tillsammans med hans föräldrar & lillebror :) Tog inga bilder där, men vi fick med oss en hel del grejer hem. Pris: 3546 kr

Kan visa bilder på en del grejer som vi köpte, men inte allt för mycket är julklappar och födelsedagspresenter. Och jag vet att många av dom som ska ha julklappar & presenter läser bloggen. Vi köpte julklappar till 9 personer och presenter till min lillasyster Sara som fyller 12/11, Sandra 29/11 & Johans bror 29/12. Har fortfarande 10 personer att köpa julklappar till..

Här är iaf bilder på dom grejerna ni får se idag.












(17 grejer till paketkalendern klara, 7 kvar och det blir troligtvis olika godisgrejer)

Kommentarer
Postat av: Sara - Med 3 små busungar!

Kul med ullared!! Vad fin tomte ljuslyktan var!

Vi ska dit den 19 december och handla julklappar (snacka om att vara ute i sista sekund, men det är det enda datumet vi har barnvakt)

Hade de mycket "blixten mcqueen" kläder? Mina ungar älskar ju honom.

Kram kram

2011-11-10 @ 10:26:31
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Emma

läste att du köpt saker till lucas julklapps kalender. Hur ser eran julklappskalender ut och vad kosta den samt var köpte du den?

Kram

2011-11-10 @ 18:30:27
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback