Svar på en fråga

Fick en fråga på bloggen för några dagar sen som jag inte har hunnit svara på. Så jag tänkte göra det nu, men Sara som har ställt frågan har tyvärr lämnat varken bloggadress eller mailadress så jag svarar här och hoppas att hon ser svaret!

Sara om Konstnären Lucas:
Jo Sofia jag har en fundering om hur du gör din blogg så snygg? Jag har också en blogg på blogg.se men jag kan ej ha kort osv på min. Betalar du i månaden för att få din snygga design eller hur gör du? Mvh Sara


Svar: Först vill jag säga tack, alltid roligt att höra att bloggen är omtyckt! Som svar på din fråga så betalar jag inte någonting för att ändra utseendet på bloggen. Jag gör egna headers i olika program och lägger sedan in dom här på bloggen. Andra saker som jag vill ändra på ändrar jag i stilmallen & kodmallen som ligger under design. Där lägger jag tex in bilder som jag vill ha på menyn, ändrar färg, text och storlek på saker mm.

Hoppas att du fick svar på din fråga! Du får gärna fråga om du undrar något annat :) Och du får även gärna lämna adressen till din blogg så att jag kan kika in där, om du vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback