Söndagen

Söndagen hände det lite mer på. Johan sov kvar i Fredriks hus efter festen så han kom inte hem försen vid lunch. Men jag skulle övningsköra med pappa vid 10, Lucas fick följa med eftersom Johan inte var hemma. Tanken var att jag skulle köra en timme innan Lucas behövde hem och sova, men han somnade i bilen efter en stund. Så jag körde lite längre istället, vilket bara va bra. Sen när Lucas vaknade igen så mötte vi upp Johan och så gick vi till cactuz där pappa bjöd på lunch.

Efter lunchen så skulle pappa iväg så jag, Johan & Lucas gick en sväng på stan och kollade i affärer. Köpte skjorta och slips till Lucas som han ska ha på julafton, så nu har både Johan & Lucas kläder till jul. Bara jag kvar då. Jag provade lite kläder på vero moda, hittade ett par röda jeans och en svart klänning som jag tyckte om! Men jag ska fundera lite innan jag köper det och kanske kolla lite på andra ställen först också. Har ju iaf typ en månad på mig. 

Sen gick vi hem och bara myste resten av eftermiddagen/kvällen. Blev som vanligt ett par avsnitt av Criminal minds när Lucas somnat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback