Lördag

Lördagen blev ganska lugn, på morgonen/förmiddagen så lekte Lucas med pappa och jag passade på att läsa bloggar i lugn och ro. När Lucas sedan somnade vid 11 så åkte Johan iväg till sin arbetskompis Fredrik, dom skulle iväg och hämta en bil som Johan har köpt. Johan stannade kvar hos Fredrik & Anna för dom skulle ha fest på kvällen. Jag var också bjuden, men eftersom Lucas va ganska förkyld så kände jag inte för att lämna bort honom.

Jag & Lucas åt lunch när han vaknade och sen myste vi i soffan framför en film. Sen frågade mamma om vi ville med dom ut till torp en sväng. Dom skulle bara handla mat men vi följde med för att komma ut en sväng och så fick jag övningsköra både dit och hem. Blev även en fika hos mamma & Emma efter handlingen innan vi kom hem och då var klockan redan 7. Så Lucas somnade jag jag såg på den nya Irene Huss filmen.


Kommentarer
Postat av: Sandra, Novalie och bebis i magen

jag vill också kunna se alla Irene huss filmerna :(

2011-11-21 @ 18:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback