Skolarbete och regn

Sitter just nu i skolan och arbetar med en psylologiuppgift om sorg och sorgarbete. Har läst en text om ett par som har förlorat sin 14 årige son. Det är så fruktansvärt hemskt att bara läsa om det, så hemskt att förlora sitt barn.. Jag ska analysera om hur dom bearbetar sorgen, hur olika dom reagerar och sånt..

Jag har ingen lektion nu men jag behöver bli klar med den här uppgiften nu för det är ju sista skolveckan nu. Det regnar ute och Lucas sover på dagis så då kan jag lika gärna sitta i skolan och plugga.

Tog en liten paus med att skriva inlägget så nu är jag klar med psykologiuppgiften, så nu är det inte mycket kvar i skolan för denna terminen :) Ska hämta Lucas om en liten stund och sen vet jag inte vad vi ska göra.


Bilder från i söndags eftermiddag när jag & Lucas va ute i regnet :) Kanske blir det en promenad i regnet idag igen, Lucas vill nog det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback