Utelek med Melissa & Vincent

Igår på eftermiddagen så träffade vi Melissa & Vincent på lekplatsen :) Killarna lekte på i högt tempo som vanligt och skulle pröva allt på hela lekplatsen flera gånger om! Vi var väl där ca 1½ timme och sen cyklade jag & Lucas hem igen och Melissa & Vincent skulle handla mat.

När Johan kom hem sen så cyklade jag iväg till pappa och övningskörde en timme och när jag kom hem igen så var det dags för Lucas att sova och jag & Johan satte på en film. Men jag somnade i soffan efter en liten stund, det händer inte ofta och det "värsta" va att klockan bara va halv 9 :P Så Johan väckte mig och frågade om jag inte skulle gå och lägga mig istället, så jag somnade redan vid 9. (ca 2 timmar före jag brukar somna, men det va skönt!)












Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

vilka bra å fina bilder du fick på vincent :)

tack för igår å vi får som sagt boka in en till grillträff snart :)

2011-05-18 @ 13:02:10
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback