Torsdag

Nu ska jag sova!! Imorn ska jag först ha programhanteringslektion, efter det ska jag göra psykologiprov och sist på skolan ska jag gå till studievägledaren och prata lite inför hösten. Jag har redan sökt dom kurser jag ska läsa till hösten men vi ska kolla lite vad jag behöver för att bli klar med pluggandet.
När jag är klar på skolan så måste jag skynda mig och hämta Lucas, lämna honom hos Emma & Mira och sen cykla vidare på jobbintervju.

Lite bilder från dagen



När jag hämtat Lucas idag så gick vi till Emma & Mira, fikad på lite frukt där innan vi gick på promenad :) Sen kom Johan och hämtade oss och när vi kom hem så la sig Johan och Lucas i soffan & tittade på barnprogram. När klockan va 7 gick Johan upp och la Lucas, vilket resulterade i att båda killarna låg uppe och sov medans jag va nere och lagade mat :P Fick väcka Johan när maten va klar, då hade han sovit i nästan en timme.. Jag gjorde lax, klyftpotatis och chilisås till middag och sen gjorde Johan en jordgubbssmoothi till efterrätt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Nyfiken på vad du ska läsa för något, jag ska ju också söka till hösten =)

2011-05-12 @ 23:37:11
URL: http://www.adperpetuum.se
Postat av: Lina

Tror att jag kommer läsa Datakunskap, Webbdesign, Psykologi A, Etik och Livsfrågor och sen vet jag inte, borde läsa Svenska A men känner mig inte jättetaggad :P Har inte riktigt bestämt mig än men det är änna dags nu.. Olof ska ju också läsa så tänkte planera så vi inte läser för många kurser tillsammans, haha, nog för att det är mysigt att umgås men det kanske blir lite mycket att plugga ihop ;)

2011-05-13 @ 10:57:10
URL: http://www.adperpetuum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback