SOVA!!!

Nu säger jag godnatt! Behöver all sömn jag kan få nu känner jag, för jag vet inte när jag får sova nästa gång.. Ett par låånga dagar väntar, troligtvis utan någon sömn alls.

Imorgon ska jag:

  • 05.45 - Vakna & äta frukost
  • 6.45 - Lämna Lucas på dagis
  • 7.15-7.55 - Körlektion
  • 8-12 - Riskettan på körskolan
  • 12 - Arbetsintervju
  • Hinna slänga i mig lunch
  • 14 - Hämta Lucas på dagis
  • Hitta på något med Lucas
  • 17 - Johan kommer hem och hittar på något med Lucas så att jag kan vila/sova (om jag kan somna, vilket jag troligtvis inte kommer göra)
  • 22-07 - Jobba natt

På tisdagen skulle jag egentilgen ha sovit på förmiddagen eftersom jag jobbar natt, men jag kommer hem strax efter 7 på morgonen och då har Johan lämnat Lucas på dagis. Men istället för att sova så ska jag iväg och jobba, inte som peronlig assistent som jag gjort under natten utan på ett annat ställe och tvätta båtar tillsammans med en kompis. Sova får jag göra någon annan gång, behöver man pengar så gör man.. Då kan man inte säga nej till jobb..

Så det kommer troligen inte bli så mycket uppdatering här på bloggen under måndagen och tisdagen.
Hoppas ni får en bra start på veckan med mer sömn än vad jag får :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback