Söndag

Söndag, snart är helgen över. Men vi har en härlig, solig dag framför oss innan det är dags för skola och dagis igen. Just nu sitter jag själv vid datorn och gör inget speciellt. Lucas ligger uppe och sover och jag fick nyss ett mess från Johan där det stod att han och Carro hade åkt från Ed så dom är nog här om 45 minuter :) Så idag ska vi hitta på nåt skoj ute tillsammans med Lucas faster Carro! :) Vi har inte bestämt vad vi ska göra än, men ut ska vi det har jag bestämt iaf.

Nu ska jag göra mig iordning och plocka undan lite innan Johan och Carro kommer och Lucas vaknar.
Hoppas ni får en bra dag!


Bilder från i fredags, på mig och min lilla älskling ❤


Vad ska ni hitta på idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback